Začátky podnikání bývají krušné. Na jedné straně může být zajímavý nápad, který chce vyplnit díru na trhu, ovšem realizace už je náročnější. Nejde totiž jen o samotný rozjezd vašeho podnikání, který máte ve své vlastní režii. Ve hře je i spousta administrativy, která je se startem podnikatelských aktivit spojená. Jak si s ní poradit?
Založení firmy bez zbytečných starostí
Pokud chcete rozjíždět firmu, určitě vám pomůže rychlé založení s r o v České republice. Proces zakládání společnosti totiž vyžaduje znalosti právních předpisů, které samozřejmě nemá každý. Pokud si necháte tento proces provést jako full servis, získáte:
- Poradenství před i v průběhu zakládání společnosti
- Přípravu všech nezbytných dokumentů
- Sepsání smlouvy u notáře
- Zápis do živnostenského rejstříku
- Podání návrhu na zápis společnosti do obchodního rejstříku
- Registraci na finančním úřadě
Budete tedy mít mnohem méně starostí a můžete se plně soustředit už na vlastní podnikatelský záměr.
Sdílená kancelář stojí méně peněz
Neméně důležitá otázka jako samotné založení společnosti je ale i to, kde společnost bude vlastně sídlit. Je důležité mít prestižní adresu, protože vzbuzuje důvěru zákazníků, ale na druhou stranu je to finančně nákladné. Proto nabízíme virtuální sídlo na principu sdílené kanceláře. Jde o to, že v jedné kanceláři sídlí více společností. Náklady jsou tedy mnohem nižší, navíc provozovatel zajišťuje formou recepce předávání pošty, uvádění návštěv, je zde možnost pronajmout si zasedací prostory. Jde o levnější způsob jak mít sídlo na dobré adrese bez nutnosti platit drahou samostatnou kancelář.
Podnikání se neobejde bez papírování
Jakékoli podnikání se dnes bohužel neobejde bez papírování. Potřebuje tiskárnu na výjezd dokumentů, proto se vám bude více než kdy dříve hodit levné náplně do tiskáren. Díky nim ušetříte nemalé peníze na chodu své kanceláře.